Danske MOD's ?

M

munken

Guest
Ville høre om der er nogle danskere der har tænkt sig at kaste sig ud i et MOD til HL 2, da det kunne være max najs :E
 
erh...kunne egentlig godt tænke mig det...problemet er bare at jeg har minus forstand på det. jeg skal ihvertfald ikke stå få koden ;)

kan nok godt klare mig som 2D artist(texture, skins etc. ) selvom jeg heller ikke har nogen egentlig erfaring der heller.
 
En af mine venner og jeg har tænkt os at kigge på hl2 kode, men vi har kun meget lidt erfaring.... programmer til at udregne forskellige matematiske problemer og nogle simple webbrowsere, men det tæller vel som erfaring. Plus at der kommer tons vis af materiale sammen med SDK'et plus at de udgiver en bog om hvordan man laver et mod... hvor man skal starte, hvad man ikke skal gøre og hvad man skal overveje osv osv.
Kunne være fedt at se et dansk mod med det danske jægerkorps som udgangspunkt :D
 
Jeg vil godt være med, jeg kan finde ud af basis worldcraft :S

fed ide da :D
 
:D Vi har ikke noget MOD team kørende... men vi vil kigge på koden og se om vi kan finde ud af at lave noget :) hvis vi overhovedet kan finde ud af det :) Men man ved jo aldrig... sidder med en bog med 600+ sider om c++... det er ikke let stof.
 
Vi kan sq da hurtigt få brygget et mod sammen da :D

lidt let læsning og et gran tålmodighed ;)
 
tror der skal lidt mere end let læsning til, men fair nok... sidder og kigger på nogle hl1 modding tutorials... noget med et stealth suit og snarks (sqeakers) der ikke eksploderer... lyder meget cool og ser ikke for svært ud... men skal "bare" lige sætte ms visual studio rigtigt op... og det er ikke altid nemt :)
 
Har du msn ??? jeg/du kan adde .... så vi kan snakke måske ?
 
Back
Top