Svensk sida..

Robert

Newbie
Joined
May 17, 2003
Messages
457
Reaction score
0
Jag har snackat med Munro och jag kommer troligen få starta en svensk sektion på hl2.net :] Men jag behöver hjälp med det så det blir kanske ett samarbete mellan hl.nu :D
 
vad kommer det vara på den? bara hl2.net fast på svenska eller en helt ny hl2 sida på svenska?
 
Det kommer nog vara hl2's sida fast översatt till svenska.. Översatta intervjuer med Gabe, erm, ja.. Vet inte redigt än.


Men det kommr nog vara mkt intervjuer.. Som i det Officiella forumet :) T.ex Gabe's brev fast översatta kanske ;)

Får se.. Kom med förslag!
 
Jag har fullt upp med .Dev sidan så tyvärr kan jag inte hjälpa dig.
 
Vad ska den ligga på för server då? Vi behöver troligen en bra stabil server.. Helst gratis också hari nga pengar =(
 
Om du ska göra en översättning av hl2.net så kan du ju fråga munro om plats.
 
Jag kommer få plats där.. han ska bara fixa sin egna sida först :)
 
men shit, är det så många svenskar här :p
 
Precis sverige kommer äga HL2 precis som vi gör i CS. :cheers:
 
Man börjar funder på att skaffa ny dator bara för att vara säker på att man ska kunna spela HL2 utan några "besvärligheter"
 
Wopiii!

Jag är gärna med på detta...jag kan översätta eller nått...säg bara till vad jag ska gör.

Ett vilkor bara, låt mitt namn vara med på credits

skicka mail helst, för jag e inte inne här så ofta :monkee:

[email protected]
 
Det var roligt att höra... Bra jobbat, GeeK. :)
 
ARGH NOOO we've gone all european!!!

I hate you Tony Blair!
 
Damn, I thought I had entered the twilight zone - I speka na sweeedish.
 
Så det skulle vara en helt ny sida? Ganska onödigt, engelskan här är ju inte alltför svår.
 
Oh no! The Swedes are planning on taking over the world!


Hehe, just kidding... carry on guys, i'm just curious what you're talking about <grins>
 
Jag skulle kunna översätta saker och eller moderate svenska forum sektionen.

I could translate stuff and or moderate the swedish forum section.

Pm:a mig eller så maila mig på [email protected]

Pm me or email me at [email protected]
 
Og det kunne ikke være en nordisk side i stedet?
 
This is a British based forum and it just so happens you should stick to English when posting on the forums. The odd sentence here and there is fine but stick to English for the majority of it.
 
I beg your pardon Farrow... Let me rephrase. What about making it a nordic site instead? Sweden seems a little narrow, although there's quite a lot of those here ;-)
 
I had some friends from USA over here for a visit at eastern weekend,and they told me that when me and my wife talked Swedish it sounded like the Swedish chef in the Muppet show.
 
Back
Top